JellyPages.com

The Rhythm

7.12.10

7.12.2010 = 1 Muharram 1432

hari ini semue orang cuti sempena menghormati dan menghayati awal muharram / Ma'al Hijrah. Alhamdulillah. selamat tahun baru kepade semue umat Islam di seluruh dunie. semoge tahun baru kali ini akan membawe keberkatan untuk ande semue. amiinnn....


walaupown hari ini diisytihar sebagai public holiday tetapi hari selase sememangnye cuti bagi aku sebab xde kelas untuk hari selase. so, xde beze pown public holiday or whatever lah bagi aku. sudah menjadi kebiasaan bagi aku pade hari selase adelah aku akan mengalami kebosanan tahap melampau! cehh! mane x nye, aku nak outing tapi xde duet! nak tengok wayang, xde duet! nak gi jalan2, xde duet! nak shopping, xde duet! simply describe no money, no talk, no walk2 n no shop2! everything's money tau! PTPTN bile mau masuklah!? seriuosly, aku dah sengkek skang! nak beli buku pown terpakse tanggoh! haish~! saba jelah~

Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini ~_~ aminnnn40x....

p/s - nak carik part-time job lah. manelah tau ade rezeki :'). tapi xtaw nak keje ape -_-' 

0 comments: