JellyPages.com

The Rhythm

22.4.11

kekwat =_=

berdasarkan tajuk diatas ini sudah semestinye aku nak citer pasal diri aku lah .
perkataan 'kekwat' atau lebih mesre dipanggil sombong ni semmgnye dah biase aku dengar .
sbb ape aku biase dengar ea ~ sbb perkataan ni mmg byk kali ditujukan utk aku .
haha sampaikan word ni dah buat aku lali dan x rase ape2 pun . huhu -_-
tetapi yg buat aku agak bengang ni
dah lah kenal pun tidak , rapat pun tidak , senang2 cakap aku kekwat .
haiyo pelik pelik ~_~
faktanye bile orang nampak aku orang akan cakap aku sombong .
aku xtahu mengape dan kenape . ianye masih dlm persoalan lg :-/
maybe first impression orang kowt .

beginilah aku nak ceciter pade korang, 
aku ni bukan jenis yg peramah dan x byk kawan 
dan aku mmg xkan memulekan conversation dgn sesape yg aku x kenal atau kurang rapat .
plus aku seorang yang pemalu dan pendiam .
tp bile dah kenal rapat dengan aku , korang akan tahu perangai aku yang sebenar .
aku lah yg paling bising n paling masuk air kalau aku dengan kawan2 aku .
konklusinye , x kenal make x cinte dan don't judge a book by it's cover !

that's all . till next time readers/my friends ;)

0 comments: