JellyPages.com

The Rhythm

12.4.11

Sofi's appreciation post

hey hey readers , how r u ? ^_^
pagi ini tibe tibe rase nak meng-update blog ini .
yelah dah lame pulak aku menyepikan diri .
pasti korang rindu dengan aku an an an an ? hehe ^..^

alhamdulillah ^_^
readers , ape yg aku harapkan sudah termakbul .
aku dah tamatkan diploma aku . yeah yeah !
walaupun result cume so so tapi aku tetap bersyukur .
asalkan x repeat paper dan x perlu extent semester .
itu sangat memadai buat aku . huhu ~_~'


terime kasih kepade semue lecturer ku
kerane sudi mengajar dan memberi ilmu kepade ku .
tanpe bimbingan mereke , aku xkan sampai ke tahap ini .
of coz otak aku empty kalau tiade lecturer . o_0

terime kasih kepade kawan2 ku
kerane sudi berkawan dengan aku yg gilak gilak ni .
korang yang menceriekan hidup aku dan banyak tolong aku , 
x kire susah or senang .
aku bersyukur dapat kenal korang semue ;'))
ini bukan post ucap selamat tinggal selamenye ea
kite semue pasti akan jumpe lagi ;']

terime kasih juga kepade keluarge ku , especially my mom .
  Mom's prays n supports yang membuatkan aku berusehe sampai ke tahap ini .
semue yang aku buat ini untuk kepentingan dan future aku dan keluarge .
ape yang penting ? diri sendiri dan keluarge ! ;}

oh okay , post nak poyo poyo . ~_~
wal hal baru habis diploma je . haha >.<
bercerite macam dah jadik successful billionaire . 
konon ala ala top of the world ! teetttt *.*
okay readers , enough 4 today . bye bye :))

0 comments: